5 Dec 2011

Reč učenice: Nina (Zahra) - 2.deo

**~~**Moj orijentalni svet No 2. **~~**

by Николина Челебић on Tuesday, 1 November 2011 at 05:49

 

301753_182573125149215_100001895878484_436001_1479455_n Trenutno "patim" od nesanice pa rekoh da žvrcnem nešto fino.

Pošto će 3.11. biti tačno 9 meseci kako se  bavim orijentalnim plesom htela sam da izbacim još jedan tekstić o tome. Koliko samo pričam o tom plesu čovek bi pomislio Boooog zna koliko se time bavim, ali.. da.. to je SAMO  9 meseci :) I to ne bilo kakvih 9 meseci! Neee, neee!! Vrlo radosnih i uspešnih 9 meseci! 9 meseci! 9 meseci! Još samo beba da zakmeči i to je to :D hahaha to je neka naša interna šala u plesnoj školi za tu bebu. Hehe :) Elem, šta bih mogla lepo da kažem ovoga puta, a da bude jednako dobro kao onaj prethodni tekstić (da ne kažem memoar) koji sam prepisala iz srca pre par meseci?! Hahahaha, teško da ću uspeti da postignem taj uspeh, ali, to sam ja pa hajde da pokušam. :)

Prvo bih želela da kažem da sam imala tu čast da putem plesa upoznam mnogo divnih osoba i malo je reći da sam presrećna jer ih imam u mom maaalom šašavom životiću. Svi mi delimo istu ljubav prema plesu i ta energija u našem plesnom studiju ne može da se opiše rečima, to mora da se oseti. Pre mesec dana smo se preselili u našu salu i sada smo svoje na svome, kao što sam jednom rekla imamo odrešene ruke i vetar u leđa. Neeeema više nesrećnih gazdarica da nam kradu osmehe i nanose tamne oblake na našu vedrinu. Hahahha :D Studio je još uvek u fazi opremanja, ali polako i sigurno se privodi kraju i tada ćemo da imamo svečano otvaranje (sa sve seckanjem crvene trake) i žurkicu. Yeah! Nema veće sreće od moje kada sam pre par nedelja došla na čas i videla da je sala okrečena u moju omiljenu boju (ha - čik pogodi koja je to boja..hhihihi). Iris mi je zamaglila oči izjavom da će da kreči u boju peska. Tada sam skroz odbacila ideju o tome da nam sala bude rozLa. Neću da opisujem studio, biću slobodna da pozovem sve koje to interesuje da dođu i vide kako izgleda. Zaista je savršeno i volim što gde god da se okrenem vidim deo  nas. 

Prošle nedelje smo imale neplaniranu pauzu od nedelju dana i tada sam shvatila da mi je život bez plesa nepotpun. Postao je deo moje svakodnevnice, što preko časova, što preko silnih tekstova koje čitam o plesu, što preko muzike koju svakodnevno slušam, što preko klipova koje gledam i uživam u svemu tome. Obično bude tako da ono što svaki dan radiš nekako ti dojadi, smuči ti se, ali ovo... Naprotiv! Što više plešem, slušam, čitam i gledam to više volim :) Imam tu nesreću da mi je trenutno kompjuter pokvaren (nemam zvučnu karticu) i ne mogu da slušam, a samim tim ni da gledam klipove i zaista mi fali. Tako povremeno ugrabim sestrin ili dečkov komp pa se nauživam. Izbombardujem svoj fb da bi mi klipovi ostali da mogu drugi put da ih gledam i/ili slušam i znaaaam da mnoge i smaram, ali mene nije briga. Hahaha! Hide opcija je super stvar :)

Evo i ovog trena slušam mjuzu preko mp3-a i đuskam sedeći. xD

Naviru mi tako ideje o koreografiji, što smatram normalnim kada si toliki zaluđenik kao što sam ja. Trebala bih da ih "bacim na papir" jer je nemoguće sve to tek tako popamtiti. Baciću se na to ovih dana sigurno. Verovatno će zbog ove moje izjave moja Iris biti prezadovoljna :*  Šta ću, ne smem da obrukam moju levu štrebersku stranu. Hehehehe, naša mala Minči, Mira i ja smo sa Irisine leve strane i mi smo štreeeebeeerkeeee xD I baš nam je superiška. Hihihihi :) 

Imam toliko toga da pišem, samo skačem sa teme na temu. Ha, ovog trenutka je počela pesma uz koju sam poželela svoj prvi solo :D To će da bude žešće đuskanje, već vidim ljude na nogama koji skakuću i tapšu :D FRIK - ZNAM! Hahaha!

Čak sam poželela da imam koreografiju sa mojom Njumom jer su nam konstitucija i visina gotovo iste, čak i ličimo u faci, pa je to baš fina kombinacija. Pao mi je na pamet i jedan fini dens sa mojom Minči. Hahaha! Dobro, znaaaam, žešći sam zaluđenik i moooram da se strrrrpim, bla bla bla bla blaaa... :D Samo što bih ja sve to odmah i sad xD 

Moram da napišem par redova o Mini!!! To je naše Minče mezimče! Ima samo 8 godina i redovna je na časovima. Dobro, dešava se da ponekad izostane sticajem nekih okolnosti. Po pitanju plesa je skroz JA u mini izdanju :D Mi zauzimamo već pomenutu levu štrebersku stanu :D  Minči je moja mala Hello Kitty rozLa princezica, volimo da se fotkamo, da poziramo, da se smejemo, kreveljimo....... Hihihihi! Pre mesec i po dana smo imale humanitarni nastup u Gaučosima i Minči je bila iznenađenje i zvezda večeri! Pošto je koreografija grupna mi smo komotno mogle da se sklonimo u stranu i prepustimo podijum Mini jer je pobrala sve simpatije i dobila najveći aplauz. Ja sam se čak jednog trenutka pomerila u napred jer je jedna žena zavirivala, nije videla Minči od mene, pa rekoh da joj učinim da se ne muči xD Možeš da zamisliš kakvo je to iskustvo za devojčicu od 8 godina. Duša naša mala :* 

Moje devojke iz Zahre i ja smo konstatovale da, ako na čas dođemo neraspoložene, ljute, besne, očajne, posle časa odlazimo nasmejane, vedre i čile. To je jedan od zilion razloga zbog kojih volim ovaj ples. Iskreno rečeno, prezadovoljna sam jer smo se nekako zbližile, opustile i drugarski smo nastrojene. Među nama ne postoji nikakva negativna energija i neki vid zavidnosti kao što sam imala priliku da čujem da u mnogim plesnim školama postoji. Nadam se da toga neće biti kao ni do sada! Ovako nam jeeee savršeno i neka tako ostane :)

Eto, od silnog piskaranja i pregršt misli izgubila sam smisao na trenutak. Hahaha! Moraću da se dopunjujem ili će da bude još po neki tekstić o ovome. Štooo da neee???? :) :P

U suštini, želim da kažem da sam potpuni zaljubljenik u orijentalni ples, da je ta ljubav iz dana u dan sve veća i veća... Preporučujem svim damama da se oprobaju jer jednom kada pogledaju sebe u ogledalu dok plešu kasnije će sebe da gledaju lepšim očima i sa ponosom i, sigurna sam, to ogledanje će da bude često.  Ništa lepše nema od graciozne, zanosne i elegantne žene, a to moj orijentalni ples pruža. Oprobajte se i zavolite sebe! Naravno, ako već volite sebe to stanje takođe može biti promenjeno. Ja sam mislila da sebe ne mogu da volim više od pre 9 meseci, ali sam se uverila da i te kako mogu :) 

Moram još da dodam to da sam presrećna jer mnoge moje poznanike, drugare i prijatelje orijentalni ples odmah asocira na mene, kao i mačke (naaaravno) i rozLa boja iiiiii bebe iiiiiii... ma  to nije tema. xD  Dešavalo mi se da mi na Wall-u osvane po koji link koji ima veze sa plesom i mnogo se tome radujem i oduševljavam!!! *:) Mada, nije ni čudo kada sam ljudima isprala mozak :P Frik sam, znaaaaaaaaaaam. Hihihi!! Hajde, da ne dužim više, prošli put su mi se žalili ljudi na "otpale oči". ;D  Bye :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...