16 Nov 2011

Frizure: by Dragana Simić

200059_1012240068284_1293504609_30028459_9113_n 

Nedavno sam otkrila da jedna moja učenica plesa – Dragana Simić - ima neverovatan talenat za pletenje kose. Pod tim podrazumevam kikice, riblje kosti i sve žive podvrste istih. Tako sam rešila da njen talenat podelim sa vama. Čini mi se da su u poslednje vreme ove frizure u trendu, a mogu se nositi i u svakodnevnim casual situacijama i u nekim ekstravagantnim prilikama kao što su venčanja, rođendani, mature itd. Pletenje kose kao i bilo šta drugo u šta uložimo veliki trud, deo sebe i kreativnost postaje umetnost. Pročitajte kratki intervju sa Draganom :)

 

1.Kako/zašto si počela da se baviš pletenjem kose?

Još od malih nogu sam počela da se bavim pletenjem kose, a tome me je naučila rođaka. Ona me je uvela u osnovu pletenja, a ja sam shvativši da mi to dobro ide i dalje težila da razvijem svoj talenat.

2.Zar nije po malo neobično što i sama nemaš dugu kosu kad tako voliš da brljaš po glavi? :)

Ja trenutno imam kratku kosu, ali i to me ne sprečava da i na ovoj dužini uspem sebi nešto da upletem :)) Mada je mnogo lakše plesti na tuđoj kosi nego na svojoj :)

3.Koga sve koristiš za zamorče kada isprobavaš nove frizure?

Glavno zamorče je moja starija sestra, koja je sve to trpela, jer sam razvijala svoj talenat najviše na njenoj kosi :)Između ostalog, tu su i moje drugarice koju su često želele neku improvizaciju :)

4.Šta sve umeš da napraviš?

U osnovi znam da pletem sve vrste ribljih kosti i kikica, ali moj favorit su francuske kikice, jer ih radim na više načina i lepo izgledaju na kosi :)

5.Da li imaš i neke svoje kreacije?

Većina frizura koje radim su plod neke moje imaginacije... obično radim što zamislim u svojoj glavi i ono što milslim da bi dami kojoj radim najviše odgovaralo uz oblik lica :) kombinujem sve vrste kikica u želji da to bude što originalnije i da svemu tome neki moj pečat! :)

6.Koliko dugo se baviš ovim?

Kao što sam već napomenula, pletenje sam naučila kao devojčica, ali sam se improvizacijama posvetila u poslednjih godinu dana :)

7.Gde i kako te mogu kontaktirati zainteresovani za tvoje frizure?

Sve zainteresovane dame i damice me mogu kontaktirati preko moje stranice na fejsbuku.., putem telefona 0642667650!

Još jedna bitna napomena: sve sadašnje i buduće članice škole orijentalnog plesa Salome kod moje instruktorke Iris, će imati specijalan popust! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...