7 Jan 2013

Reč učenice: Nina (Zahra) - 4. deo

Na kraju prethodne 2012. godine postavila sam pitanje svojim učenicama šta im je bilo omiljeno što su naučile te godine, bilo da je u pitanju pokret, činjenica, stil, koreografija… Neke devojke su mi odgovorile u par reči, a kao I uvek našo se i onih kojiodgovore daju u vidu romana. Po četvrti put imate priliku da čujete Ninu i kako je plesna 2012. izgledala u njenim očima :)

2012. godina jedne male Zahre :)

by Šaškolina Salomé on Monday, December 31, 2012 at 4:51pm ·

Postavili su mi pitanje sta mi je bilo najdraze u protekloj godini sto se orijentalnog plesa tice i sta je na mene ostavilo najveci utisak... Za jednu ludu mene je jako tesko i da mislim o tome, a kamo li da izdvojim nesto posebno, tako da cu kroz ovu kratku pricicu sumirati citavu godinu i pokusati da na kraju donesem zakljucak i tako odgovorim na to pitanje.

Godina je pocela jaaaako lepo! Pripreme za nas prvi koncert su tekle dobro i sve smo bile jako euforicne. Nakon dugog cekanja napokon su nam stigle nase divne suknjice i velovi, a i uspesno smo zavrsile sivenje nasih prvih kostima. Nema vece srece od nase kada smo prvi put obukle svoje kostime :) Docekale smo i taj februar. Ne moram mnogo da govorim o koncertu jer vec postoji ceo tekst o tome. Odvojila bih samo jednu rec kojom bih opisala nas koncert prvenac, a to je: MAGIJA!!!

Ubrzo potom su otvorene dve nove grupe, nove devojke pune elana, volje, zelje za ucenjem, vredne, radne, a sto je najvaznije - predivna stvorenja koja su se savrseno uklopila u nas Salome svet :) U martu sam imala priliku da prisustvujem koncertu plesne skole Leila gde sam srela svoju plesnu ljubav :D Dovoljno je samo da kazem ALEKSEJ!!! Covek koji je promenio moje misljenje o muskom orijentalnom plesu! Bila sam "okoreli protivnik"! Jasan dokaz da je sve ipak moguce :) U maju smo imale nase tradicionalno obelezavanje World Belly Dance Day-a :) Ove godine je napravljen presedan, Iris je pozvala sve skole u Srbiji da se jave ukoliko zele da ucestvuju. Bilo je malih peripetija, ali na kraju i nije bilo toliko lose. Mislim da smo sablasnoj zgradi BIGZ-a unele malo svezine i lepote makar na tih par sati :) Leto je proteklo radno i vredno. U glavnom za nas nekoliko koje smo ostale kod kuce tokom leta :D Neke su uzivale za nas na svim tim morima :D Nije ni nama bilo lose, moram da priznam.. ma daleko od toga :D Ubrzo je dosao septembar, pocela nova plesna sezona. Pripreme za nasu prvu radionicu su bile u toku. Ugostile smo prekrasnu Niku Mlakar koja je sa nama podelila svoju caroliju i zauvek ostavila neizbrisivi trag u nasim srcima! U oktobru sam postala i zvanicni asistent drage mi instruktorke i tako napravila korak blize ka ostvarenju jednog od mojih zivotnih snova! Pocela sam da radim uz nju sa pocetnom grupom i malo je reci da sam presrecna zbog toga! Prezadovoljna sam jer su devojke takve kakve jesu - prelepe, prepune energije, zeljne znanja! Prihvatile su me vise nego odlicno, a isto tako i ja njih. Volim, ma obozavam da svoje umece delim sa onima koji to zele da prihvate, a one su pravi kandidati upravo za to. Sjaj u njihovim okicama kada im nesto pomognem je neprocenjiv! Kada smo izvele nasu goscu Niku posle radionice u grad, jedna od "mojih" ucenica je svom drugaru pokazala tvist i rekla: "Ona me je ovo naucila!" :) U tom momentu mi je srce bilo prepuno i narasla sam kao kvasac :D Ova mala plesna dusa zivi za takve momente! Ubrzo je stigao i novembar. AH! Mesec koji mi je definitivno obelezio ovu godinu! Svima je poznato da mi je 12. novembra rodjendan i da sam tog dana posebno srecna i raspolozena. Moje divne Salome su ucinile da se ja osetim posebnom! Znam, one to meni govore i pored rodjendana (ovo sam posebno naglasila zbog my girl Ane xD ). Za mene je rodjendan nesto jako posebno, a moje devojke su uspele da ucine nestoooo neverovatno! Neko sam koga je tesko nesto sakriti, a tako ga i iznenaditi, ali su one to uspele!! Nikada necu zaboraviti taj dan i nikada necu moci da kazem dovoljno puta HVALA svim mojim devojkama koje su ucinile da pamtim 26ti rodjendan doveka! Volim kada moji dragi ljudi dozive moj dan na nacin koji ga dozivljavam ja. VOLIM VAS!!! Zatim je usledila moja druga radionica sa prekrasnom Azizom!!! Malo je reci da sam upila svaki detalj i da sam uzivala u svakom trenutku uceci od nje i plesajuci sa njom tj pored nje. Ne preterujem kada kazem da je moja energija identicna sa njenom i da sam se potpuno prepoznala u njoj. Mnoooogooo sam srecna jer sam ucila od jednog takvog profesionalca i jedne takve plesne duse. Decembar je bio radan, punom parom su se radile koreografije, sve grupe su zavrsavale i davale svoj maksimum (hahahah, Jeco - posebno nas dve u prethodnih nekoliko casova ahhahaha!). Bilo je tu i novih koreografija ucenica. Naravno, presrecna sam i moram da naglasim da obozavam kada sam nekome pokretac i inspiracija! Napravila sam novu koreografiju koja je za mene prestavila izazov obzirom da je potpuno nesto drugacije od onoga sto su svi navikli od mene i ostavila sam svoju dusu u to, a moje drage dame su to uspele da prepoznaju i teraju me da im plesem kad god imaju priliku za to :) Hehehe! A meni sve teskooooooooooooooooooo... xD Tako su neke devojke pocele da prave svoje prve koreografijice, neke su dovrsile davno zapocete.. U glavnom predivno!!! Na kraju smo imale nase Novogodisnje Salomiranje, a zatim i zajednicki cas gde se plesalo, pevalo, smejalo, veselo, veselo, veseloooo!! Divan nacin da se zavrsi godina.

Ovde sam iznela sve ukratko bez datuma, slika i puno detalja. Sada kada pogledam iza sebe... Prvi kostimi, prva godina mog treniranja, koncert prvenac za godisnjicu skole, mnogo humanitaraca u Gauchosima, predivan koncert za nasu divnu malu Andjelu, prva radionica, druga radionica, gomila kovanja planova za iznenadjenja, mnogo zajednickih izlazaka i druzenja... Volim kada svojom ljubavlju prema plesu uspem da doprinesem makar malo onima kojima je pomoc najvise potrebna. Presrecna sam jer mi moj ples to omogucava! Hvala svima koji su se odazvali na moje pozive i svojim dolaskom ucinili jedno dobro delo. Sigurna sam da ste zbog toga ponosni na sebe i da je vredelo, jer takve stvari uvelicaju osobu kao coveka. Meni je proteklu godinu ispunio ORIJENTALNI PLES! I pored svih problema koje sam imala, a bilo ih je mnogo, orijentalni ples je ucinio da se vratim u moj savrseni mali svet, ucinio da se izdignem iznad svega, da prodisem, ucinio da funkcionisem, da se iskreno nasmejem, ucinio da upoznam osobe koje u zivotu vredi imati i ucinio da shvatim da sam ja bogat covek jer ih imam pored sebe. Nasa divna, mala, roza sala ima svoju magiju, ima svoju dusu! Kada sam sve ovo sumirala dosla sam do zakljucka da je odgovor na postavljeno pitanje: LjUBAV!!! Ona iskrena, veeeeeelika, beskrajna ljubav!!! Znam, Iris, da to nije konkretan odgovor na tvoje pitanje koje se odnosilo na casove :D hehehehe :D Sta da se radi kada osecam da je odgovor na pitanje ljubav :) hehehe evo i za tebe: najvise sto mi se dopalo od svega sto smo ucili jeste shaabi. Ove godine sam ucila da plesem velom, shaabi, tehniku klasicnog egipatskog stila i zapocela orijental-flamenko fuziju i sve propraceno koreografijama koje su mi predivne,  ja sam srecna svaki put kada se radi nesto novo i prosto ne mogu da docekam sledeci cas (i priznajem da sam presrecna sto me to drzi i dalje isto kao i na samom pocetku), ali moram da priznam da mi je najvise prijala energija koja se protezala po sali kada smo radile shaabi. Sve smo nekako bile posebnog raspolozenja, nasmejane i vesele. :)

Drage moje Salome, zelim da vam se zahvalim jer ste upravo to sto jeste - pravi ljudi! Posebne, iskrene, pozitivne, drage, prelepe! Volim, ma obozavam jer su Salome upravo to: UNIKATNE!!! Devojke moje, zelim da ove godine nastavimo da budemo to sto jesmo - najbolje! Da dajemo sve od sebe kao i do sada, da ostavljamo svoje srce u sali i na sceni :) Mnogo vezbe, mnogo rada, truda, boooola :D SWEET PAIN! Mnogo lepih koreografija, novih tehnika, povrh svega mnogo uzivanja u svemu tome :) Nisam nikoga imenovala posebno, prepoznacete se i same, znate vi koliko vas volim i koliko mi znacite!!!

Za kraj bih citirala samu sebe :D

"Orijentalni ples je jednom recju MAGIJA!

Preporucujem svakoj devojci/zeni, ne iz razloga sto je to moj ples i sto zelim da "namamim" ljude u moju skolu.. daleko od toga. Preporucujem iz razloga sto je to zasigurno jedan veliki plus u zivotu jedne zenske osobe jer "radi" i na osecanjima i na fizickoj spremnosti. Zatim, atmosfera koja se proteze u sali dok pratimo taktove muzike i smejemo se do besvesti. Zatim onaj prelepi osecaj kada stupis na scenu i prestavis se ljudima (za mnoge) novim nacinom izrazavanja. Tu dozu euforije jednostavno zelim svima da osete i zato preporucujem ovaj moj lepi, prelepi, orijentalni ples :)

Procisti dusu, profiltrira srce, prosiri vidike, ucini da sebe volis i postujes, ucini da je ceo svet tvoj u momentu kada to pozelis. :)"

 

P.S. Tekstic sam napisala juce i imala sam malih problema jer je veci deo jednostavno sam od sebe nestao o.O Tako da je editovan i nadam se da ce uspeti da nadomesti ono sto sam napisala prvi put, posto sam mnogo besna jer se to desilo jer sam bas onako od srca pisala i plakala i kezila se, a onda se desi da mi taj najlepsi deo nestane :/ Nadam se da ste uzivale citajuci, da su se malo provrtele slike u glavama i osecanja u srcima :)

P.P.S.

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii PONOVO SAM URADILA ISTO!!! Umesto da kopiram tekst, ja sam odmah otisla na Save i desi mi se isto - progutan je jedan deo!!! Grrr!!! Cini mi se kao da je zbrzano i zao mi je zbog toga. Nadam se da cete shvatiti poentu price :D

Voli vas vasa Nina :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...