26 Jan 2013

Reč učenice: Nataša (Warda)

Nataša je jedna sjajna dama oko koje pirka vetrić nekih elegantnijih otmenih vremena. Vredna, odmerena i pozitivna, ali uvek malko povučena. Kada mi je stigla poruka od nje da je i ona napisala tekstić za rubriku Reč učenice bila sam oduševljena! Nisam očekivala veliko otvaranje. Međutim, prava emocija je udarila tek nakon što sam pročitala tekst. Uživajte, u ovom tekstu za koji znam da nije preuveličavanje, prenemaganje i blebetanje, već suva istina i osećanje :)

O časovima orijentalnog plesa

419876_283425898397270_2009588556_n Ponesena predivnim i emotivnim tekstovima svojih "koleginica" sa plesa, rešila sam i ja da napišem koju reč.

Iako sam tek sa 26 godina krenula na orijentalni ples, mogu reći da me je oduvek privlačio, čak sam se i u nekoliko navrata raspitivala za škole orijentalnog plesa ali sam iz različitih razloga odlagala polazak na časove. Mada mogu reći da mi zbog toga uopšte nije žao jer mislim da sam ipak krenula u pravo vreme i kod prave instruktorke i tako upoznala i zavolela ples na pravi način. Sada sam potpuno sigurna da nikad nije rano ili kasno za početak bavljenja orijentalnim plesom. Kao i to da za rekreativno bavljenje plesom nije potreban ni talenat već samo volja i želja. Na ples idem godinu dana i sedam meseci, potpuno rekreativno, možda sam par puta provežbala nešto kod kuće, hoću reći idem da se opustim i uživam. Godinama sam išla na aerobik, razne fitnes programe i u teretanu, ali mi ništa od toga nije održalo pažnju duže od par meseci, menjala sam programe, instruktore i teretane, ne zbog toga što su bili loši već zato što su obično posle izvesnog vremena časovi postajali monotoni i dosadni. Sa plesom je skroz drugačije, jedva čekam svaki sledeći čas da vežbam i naučim nešto novo i naravno nikada nije dosadno niti monotono. Tome doprinose naravno i koreografije koje učimo i vežbamo. I sa njima počinje i drugi deo priče vezan za ples, nastupi. Nikada nisam ni sanjala da ću javno nastupati i igrati na sceni, nekako sam mislila da to nije za mene. Ali jednostavno cela atmosfera me je ponela pa sam čak i nastupala nekoliko puta. I sve to, pripreme, organizacija i druženja oko nastupa i koncerata su jedno prelepo i vredno iskustvo. Posebno mi je bila čast da igram na godišnjem koncertu naše škole kao i humanitarnom koncertu za Anđelu. Ti trenuci i emocije, mislim da su oni koji se pamte ceo život. I svakako sam kroz ples upoznala sebe na jedan novi i drugačiji način.

Osim što se kroz časove orijentalnog plesa, stiče nova veština, oblikuje telo, stiče i održava kondicija, vežbanje doprinosi celokupnom poboljšanju fizičkog i psihičkog stanja organizma. Često na časove jedva dođem, umorna, nervozna, nezadovoljna i neraspoložena, na njima budem i dekocentrisana ali se tokom njih, već nakon zagrevanja, u potpunosti opustim i rasteretim, smejem i sa njih uvek krenem vedra i raspoložena.

I za kraj, časovi orijentalnog plesa i škola Salome jesu i prilika da se upoznaju mnoge devojke pa i steknu nove drugarice i prijateljice. Na plesu sam upoznala mnogo različitih devojaka, zanimljivih i posebnih na svoj način. Izdvojiću instruktorku Iris veoma posvećenu i ambicioznu, ovako svestranu, informisanu i obrazovanu. Sve više volim da sa njima provodim vreme i razgovaram, da se družimo i smejemo. I slobodno mogu reći da sam kroz ples, skroz spontano, stekla i nove drugarice i prijateljice.

Nataša Manakoski

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...