1 Jan 2012

Srećna 2012!

Dragi svi, nadam se da vam je (n)ova godina počela onako kako želite da je provedete celu. Ja znam da meni jeste :) 2011. godina je bila puna izazova i poteškoća, ali uz marljiv rad, optimizam, ljubav prema plesu i sjajne ljude postigli smo mnogo više nego što sam i sanjala.

BellyDancer-WhitewithVeilWE

Najpre svim mojim devojkama puno hvala na divnom druženju, trudu, radu, interesovanju i sjajnoj atmosferi u 2011. koje bez vas ne bi bilo. Bile ste mi inspiracija da radim na sebi, zbog vas sam kreirala dvocifren broj koreografija, i stvorila samo naš mali plesni studio i oazu. Vaš napredak me iz dana u dan raduje, a to što ste vi zadovoljne i srećne sa mnom, tera me da radim na tome da i sama budem još bolja. Hvala vam što ste u ovoj godini bile deo sna za koji sam mislila da nije moguć i obećavam da ću dati sve od sebe da vam sledeća plesna godina bude još bolja, zanimljivija i raznovrsnija. Veliki poljubac, srećni praznici i raspust, odmorite mi se, a posle Božića nastavljamo punom parom ♥

Takođe poželela bih puno radosti, ljubavi i uspeha svim sjajnim ljudima koji su bili deo priče o školi Salome, uključujući sjajnu publiku, fantastične instruktore od kojih smo učili, prelepe plesačice s kojima smo delile podijum i divne ljude za koje smo plesale na raznoraznim proslavama i veseljima. Očekujemo još uzbudljiviju plesnu sezonu, i pripremamo brojna inenađenja. Stay tuned :)


Vaša Iris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...