13 Apr 2014

Salomé u Sremskoj Mitrovici

DSC_0798aa

Juče smo provele nezaboravan dan u Sremskoj Mitrovici, gde smo bile deo plesne horde od 50ak ljudi. koja je donela jedinstveni šou program na pozorišne daske ovog grada. Kompletna organizacija dana i pažnja, koju su nam posvetili gospodin Pinto i uprava SM je prevazišla sva naša očekivanja, a mi smo uživale u obilasku kulturno istorijskih znamenitosti, pričama sjajnog vodiča, šetnji, druženju, fotkanju.

DSC_7464


Ipak, sam koncert je bilo vrhunac dana. Kako i ne bi kad je pozorište bilo puno, parter, balkon, ljudi koji stoje sa strane i još njih ispred koji nisu mogli da uđu, prepune šminkernice plesača, obnavljaju se koreografije, rade se dogovori... a onda počinje program! Sa naših preko 20 minuta koreografija bojala sam se da ćemo malo udaviti ljude, pored i drugih orijentalnih izvođaca, međutum bilo je upravo suprotno. Aplauzi, uzvici, divni komentari, čestitke pljuštali su sa svih strana od strane publike, organizatora i kolega. Bila sam pozitivno zatečena tolikim oduševljenjem i ekstremno ponosna na svoje devojke koje svakodnevno rade kao robovi da bi bile sve bolje i napredovale, a publika je to prepoznala. Najdraže od svega mi je što sam te divne trenutke mogla da podelim s njima, jer su na taj način postali još lepši.

Pored vec ustaljene ekipe Jelena Mrđenović, Ana Vasiljević, Bojana Mrđenović i Jelena Bošković , juče su na sceni sa nama bila i dva nova lica Vera Vidaković i Jelena Cvetković, a one su dokazale da su prave Salomice obavivši predivno svoj deo posla, zadale domaći iz usklađenosti i sve to po prvi put na velikoj sceni.

Bila nam je čast sto smo deo takve ekipe i jedva čekamo naredne poduhvate.

Iris

DSC_7760DSC_7953DSC_7809DSC_7980DSC_8147DSC_8134

DSC_8758

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...