10 Aug 2013

Reč učenice: Đina (Jamilla)

Poslednjih meseci usled nemanja adekvatnog računara dosta stagniram sa pisanjem tekstova. Međutim, nakon preko potrebnog odmora i uoči nove sezone osećam se osveženo i rešeno da se potrudim kako znam i umem da osvežim našu bogatu bazu članaka o orijentalnom plesu.

U međuvremenu, stigao mi je tekst koji je napisala moja draga učenica Đina, koja uči ples nešto malo manje od godinu dana. Đina me je dirnula svojim rečima, ne samo zbog reči hvale, već i zbog toga kako ples utiče na nju. Zadovoljstvo je gledati kako od zbunjene devojke postaje hrabra žena, a sve to uz puno truda i rada na časovima. Uživajte :)



My oriental journey :) 

Svi smo slušali priče o Ali Babi i 40 razbojnika, o prekrasnoj i zavodljivoj Šeherezadi iz hiljadu i jedne noći i gledali one divne mistične istočnjačke filmove koji su nas vodili na putovanje kroz vekove orijentalne magije. Ali da li ste ikada zaista pokušale da se osećate kao jedna od zvezda iz filma „Hiljadu i jedna arapska noć“ ili kao zanosne plesačice iz serije „Sulejman Veličanstveni“?

Orijentalni svet me je oduvek privlačio, al prvi put sam se ozbiljno susrela sa trbušnim plesom onda kada me je moja draga drugarica Sonja iz Novog Sada pozvala da dođem na njen nastup orijentalnog plesa u Beogradu. Naravno da sam odmah pristala, oduševila me pomisao da gledam trbušne plesačice :)
Istina je zapravo da svaka od nas misli da je to nedostižno dok i sama ne proba isto i da je uvek lepše (i sigurnije) gledati sa strane.

Povela sam sa sobom sestru od tetke koja je tada bila u drugom stanju i koja je baš kao i ja „odlepila“ za senzualnim pokretima, ritmom muzike, prelepim kostimima, osmesima i pozitivnom energijom devojaka koje su nas to veče odvele na putovanje u Egipat i Maroko. Nastup je bio u klubu „Gaučosi“ i potpuno sam bila očarana i zavedena.

Kasnije par meseci, odlučila sam definitivno da želim neku promenu u životu i da mi treba novi hobi. Tako sam rešila da želim da probam orijetalni ples. Jedini problem je bio naći dobru školu. Google mi je izbacivao nekolicinu njih i bila sam pomalo u nedoumici. Onda sam slučajno upoznala jednu devojku, sada već plesnu koleginicu Jelenu Mrđenović koja mi je rekla da je „Salome“ ona prava i da je ona pronašla sve što je tražila u toj školi. Ubrzo sam i sama odlučila da se uverim u to, naišla sam na divan blog istoimene škole i stupila u kontakt sa još divnijom instruktorkom Iris koja je bila fina i puna razumevanja od samog početka. Dogovorile smo se da dođem na jedan njihov čas da vidim kako to izgleda i tu je počelo moje orijentalno putovanje :)

U početku sam prolazila kroz izazove i možda se nisam osećala kao većina devojaka, al nisam bila sigurna da li je taj ples uopšte za mene. U suštini, svaki početak je težak i život nas stavlja u iskušenje onda kad mislimo da nešto stvarno želimo. Zato sam odlučila da pobegnem od straha i da se prepustim plesu i uživam istinski.

Sada, skoro godinu dana kasnije želim da kažem da mi je ples u mnogo čemu pomogao da se osećam lepše i ispunjenije. Pre svega, radite na svom samopouzdanju i držanju, učite radost života i lepotu pokreta, učite da se osećate kao ŽENA i da tako i postupate. Jednostavno, sjedinjujete se sa melodijom. Nekad ako imate loš dan, dovoljno je samo da zaplešete i otklonite sve negativne misli.

Želim da se zahvalim plesnoj školi „Salome“ na svim divnim trenucima, druženju, šali. Sigurna sam da će ih biti još mnogo u budućnosti. Svaki čas je pravi antistres i uvek se iznova radujem svakom novom zajedničkom nastupu.

Voli vas vaša Jamillica Đina :)







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...