7 Sept 2014

Održana radionica orijental-flamenko a la Iris u Somboru



Here is a group photo of me and beautiful dancers who came to the oriental-flamenco workshop that I was teaching in Sombor last weekend in mini festival Orienthalia. 


U subotu 27.9. održala sam prvu radionicu do sad. Neopisivo sam srećna što je Brankica, organizator mini festivala Orienthalia u Somboru, prepoznala da imam šta da ponudim njoj i njenim devojkama i pozvala me u Sombor, kao i to što su devojke poželele da nauče nešto od mene. Hvala svima koji su bili! Nadam se da će vam moji saveti i ideje značiti u vašem daljem radu i usavršavanju, jer smatram svojim najvećim uspehom to da budem deo nečijeg puta ka vrhu. Meni je bilo fenomenalno, ekipa je bila zaista sjajna, radna i vredna i jedva čekam da vidim kako ćete iskoristiti znanje sa radionice! 


Hvala puno Brankici na gostoprimstvu, pozivu i pozitivnoj energiji. Da je bilo drugačije, možda onako bolesna sa 3h spavanja i 3h vožnje ne bih uspela da iznesem radionicu. Ali nošena tvojim divnim prijemom i željom devojaka za nekim novim znanjima nisam ni osećala da mi nešto fali ta 3 sata. 


Jedva čekam neki novi susret i pozivm vas sve da poslednjeg vikenda u septembru dođete u Beograd na vikend sa Omaris u organizaciji moje malenkosti da nastavimo druženje :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...